خرید نرم افزارSQL Server 2012 Enterprise
نوشته شده توسط : mohammad

نرم افزارSQL Server 2012 Enterprise


خرید نرم افزارSQL Server 2012 Enterprise


دسته نرم افزار کامپیوتر زیردسته برنامه نویسی



نرم افزار SQL Server 2012 با قابلیت ها و امکاناتی عرضه گردیده است که نیازهای روز جامعه IT را به خوبی پوشش می دهد و گوی سبقت را از رقیبان ربوده است . در این نوشتار با برخی از قابلیت های جدید SQL Server 2012 آشنا شده و سپس تفاوت نگارش های مختلف آن را مورد بررسی اجمالی قرار خواهیم داد .

این نرم افزار بر روی 1 حلقه DVD عرضه می گردد و هیچ مشکلی از نظر کرک و لایسنس ندارد و شامل نسخه های 32 و 64 بیتی می باشد .

در ادامه با قابلیت های جدید این نرم افزار و تفاوت نگارش های مختلف آن آشنا می شویم :
ساده سازی نسخه های این نرم افزار :
SQL Server 2012 در سه نسخه ارائه شده است که توضیحات بسیار واضحی در رابطه با قابلیت های آن ها در وب سایت Microsoft موجود می باشد .
پشتیبانی از Windows Server Core :
امکان استفاده از قابلیت های نرم افزار SQL Server در Windows Server Core توسط نسخه 2012 این نرم افزار فراهم شده است .
وجود قابلیت Data Quality Services :
Data Quality Services یک ابزار پایگاه دانش است که با کمک آن می توان از صحت داده ها اطمینان حاصل کرد . این ابزار با استفاده از الگوهای پیچیده موجود به ویرایش و حذف داده های نامعتبر می پردازد .
برخورداری از قابلیت های جدید در زمینه T-SQL :
برخی از این ویژگی های جدید عبارتند از پشتیبانی از Sequence ها ، دستور بسیار قدرتمند TRY_CONVERT() به منظور تبدیل نوع داده ها ، وجود دستورات OFFSET و PAGING به منظور صفحه بندی داده ها ، تابع FORMAT() به منظور قالب بندی داده ها ، ویژگی های جدید در دستور THROW به منظور مدیریت بهتر خطاها و دیگر موارد
قابلیت جدید Contained Databases :
ویژگی جدید Contained Database فرایند Deploy نمودن دیتابیس های جدید و یا انتقال دیتابیس های قدیمی را در SQL Server های مختلف و Server Instance های گوناگون بسیار ساده می نماید .

برخورداری از قابلیت Columnar Index :
این ویژگی اساسا به منظور پشتیبانی از Data Warehousing ابداع شده بود ، با استفاده از این ویژگی می توانید همان Performance و فشرده سازی ارائه شده در PowerPivot موجود در موتور دیتابیس SQL Server را در اختیار داشته باشید .
این ویژگی ذخیره سازی ستون های داده را به صورت هوشمندانه انجام می دهد و تنها ستون داده های ضروری را به عنوان نتیجه بازجست بازمی گرداند ، در کل از طریق شیوه های ارائه شده در آن کارایی بازجست ها تا 10 برابر افزایش خواهد یافت .
برخورداری از SQL Server Data Tools :
یکی از ویژگیهای جدید SQL Server 2012 که ویژه برنامه نویسان می باشد Data Tool های موجود در آن می باشد ، SQL Server Data Tools از محیطی با ظاهر و شباهت عملکردی به Visual Studio 2010 استفاده می کند که توانایی برابر با T-SQL و SQLCLR را در اختیار کاربران می گذارد ، SQL Data Tools توانایی اتصال به SQL Server 2005 و SQL Azure را داراست .
برخورداری از قابلیت Power View :
Power View مجموعه امکانات مصور سازی داده ها می باشد که یک Report Designer قوی نیز به همراه داشته و توانایی ارائه درک تصویری از داده ها را فراهم می کند که جهت اتخاذ تصمیم های گوناگون بسیار راهگشا خواهند بود .
همچنین از طریق این قابلیت ها امکان یکپارچه سازی در برنامه های .NET و یا انتشار در SharePoint نیز وجود دارد .
ارائه قابلیت AlwaysOn Availability Groups :
مهمترین ویژگی در SQL Server 2012 ویژگی جدید Availability Groups می باشد که یکی از مطرح ترین تکنولوژی های Availability می باشد ، این ویژگی در حقیقت انقلابی در عرصه Database Mirroring می باشد ، AlwaysOn توانایی حفاظت از داده های چندین دیتابیس را داراست .
پشتیبانی از بیش از 4 عدد Replicas و امکان استفاده از اتصالات همگام و غیر همگام از دیگر ویژگی های آن است ، و در نهایت بر خلاف Database Mirroring می توان از داده های موجود در Replica ها بازجست گرفت .

در ادامه با تفاوت نسخه های مختلف SQL Server 2012 با یکدیگر آشنا می شویم :
نسخه Standard :
از این نسخه به منظور در اختیار داشتن ویژگی های یک پایگاه داده ارتباطی استفاده می شود و هیچ یک از توانایی های خارق العاده SQL Server 2012 در آن موجود نیست اما با این وجود می توان از آن در کسب و کارهای کوچک ، متوسط و بعضا بزرگ به خوبی استفاده نمود .
نسخه Business Intelligence :
از این نسخه در کاربردهای هوش تجاری مورد نیاز در شرکت ها استفاده می شود .
قابلیت های Power View ، Data Quality Services و Master Data Services به اضافه تمامی قابلیت های نسخه Standard از ویژگیهای ارائه شده در این نسخه می باشد .
نسخه Enterprise :
از این نسخه برای کاربردهای بحرانی دیتابیس ها همچون صنایع هوایی ، دفاعی ، بانکی و ... ، همچنین در فرایند Data Warehousing استفاده می گردد .
قابلیت های AlwaysOn ، ColumnStore ، Maximum Virtualization و توانایی های نسخه های Standard و Business Intelligence از جمله قابلیت های نسخه Enterprise نرم افزار SQL Server 2012 می باشد .

همچنین SQL Server علاوه بر نسخه هایی اصلی که در بالا ذکر شد ، دو نسخه دیگر برای کاربردهای ساده و کوچک به نام های Developer و Express نیز ارائه نموده است .

این نرم افزار بر روی 1 حلقه DVD عرضه می گردد و هیچ مشکلی از نظر کرک و لایسنس ندارد و شامل نسخه های 32 و 64 بیتی می باشد .

فروشنده: صفر سیصد و یازده دات کام

قیمت: 5,000 تومان

درصد :40

خرید نرم افزارSQL Server 2012 Enterprise



خرید آموزش رفع مشکلات تصویر در Nuke بوسیله امکان RollingShutter
خرید آموزش بستن شال"اورجینال"
خرید Jelveh 10 - PSd - Art World
خرید آموزش جامع Word 2007 به همراه نرم افزار Office 2007 (اورجینال)




:: برچسب‌ها: خرید , نرم , افزارSQL , Server , Enterprise ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: