خرید نرم افزار AutoCAD-اتوکد 2009-AutoCAD 2009
نوشته شده توسط : mohammad

نرم افزار AutoCAD-اتوکد 2009-AutoCAD 2009


خرید نرم افزار AutoCAD-اتوکد 2009-AutoCAD 2009


دسته نرم افزار کاربردی زیردسته عمران و نقشه کشی

نرم افزار AutoCAD-اتوکد 2009-AutoCAD 2009
نرم افزار اتوکد AutoCAD به شما این امکان را می دهد که ایده های خود را بصورت کاملا روشن و تاثیر گذار طراحی کنید، به تصویر بکشید و مستندش کنید. نرم افزار اتوکد AutoCAD 2009 با داشتن امکانات جدید به کارها شتاب می دهد،کمک می کند که فرمان های مورد نظر شما راحت تر در دسترس باشند و به کاربران تازه کار کمک می کند که زودتر حرفه ای شوند.

امکانات نرم افزار اتوکد AutoCAD 2009 :
1.Ribbon در ریبون با حذف مراحل رسیدن به یک فرمان سرعت انجام کار و در نتیجه بهره وری بیشتر میشود. رابط گرافیکی ریبون به گونه ای طراحی شده که در عین حال سادگی راحتی در انتخاب را به همراه دارد و به شما امکان میدهد که به سرعت دستور مورد نظر خود را انتخاب کنید. یکی از امکانات جالب ریبون این است که بر اساس سلیقه کاربر یا استانداردهای مطرح در هر کمپانی قابل تغییر و سفارشی کردن میباشد.

2.ViewCube and SteeringWheelsابزار ViewCube برای چرخاندن یا تغییر زاویه دیدی شکل رسم شده استفاده میشود. شما میتوانید با چرخاندن یا کلیک کردن بر روی یکی از وجه های این ابزار شکل خود را به سادگی چرخانده و از زوایای مختلف آن را ببینید. با کلیک کردن و Drag کردن ViewCube میتوانید شکل خود را آزادانه به هر جهتی که دوست دارید بچرخوانید و به سرعت به تمام زوایای طراحی خود دسترسی داشته باشید.به عنوان مثال وقتی شما میخواهید از ابزار Orbit استفاده کنید ViewCube به شما کمک میکند تا دستورات Pan، Zoom و Center را به راحتی اجرا کنید.

3.Menu Browser کار کردن با چند فایل همیشه کار وقت گیر و خسته کننده ای بوده اما در ورژن جدید نرم افزار menu browser جدید به گونه ای طراحی شده که کار با چند فایل و بررسی عکسها به همراه کلیه جزئیات به راحتی ممکن میباشد. به اضافه اینکه شما میتوانید به آخرین فایلهای استفاده شده بر اساس نام، تاریخ یا عنوان فایل دسترسی داشته باشید.

4.Action Recorder
به وسیله Action Recorder جدید هر کاربر غیر حرفه ای هم میتواند مراحل انجام یک پروسه را ضبط کند، به آن متن توضیحی اضافه کند، آن را ذخیره کند و هر وقت نیاز بود آن را دوباره اجرا کند. این کار باعث صرفه جویی در وقت و جلو گیری از انجام کارهای تکراری می شود

5.Layer Dialog
Layer Dialog جدید به شما این امکان را میدهد که به راحتی و با کمترین اشتباه لایه ای جدید بسازید یا یک لایه را ویرایش کنید. تمام تنظیمات در دسترس بوده و با انتخاب هر یک میتوانید نتیجه آن تغییر را مستقیما ببینید. اعمال تغییرات در شکل ظاهری این قسمت بسیار آسان بوده و شما میتوانید به راحتی اندازه ستون ها را به منظور دیدن کامل متن ها تغییر دهید. در غیر این صورت شما میتوانید اندازه یک ستون را فیکس کنید که اگر این روش انتخاب شما باشد اطلاعاتی که متنشان بزرگتر از ستون باشند به وسیله نوار پیمایش نمایش داده می شوند.

6.Quick Properties
به وسیله این گزینه شما تمام تنظیمات را در کنار هم و یکجا دارید. به این وسیله شما به راحتی به تمام آنها دسترسی داشته و میتوانید هر کدام از آنها را که میخواهید تنظیم نمایید.

7.Quick Viewبه وسیله این گزینه شما به جای دیدن نام فایلها یا Layout ها Thumbnail آنها را میبینید. این امکان به شما کمک میکند که سریعتر فایل مورد نظر را انتخاب کنید و وقت خودتان را با باز کردن فایل اشتباه تلف نکنید.

این محصول اورجینال شرکت تولید کننده می باشد که شامل بسته بندی زیبا وشیک است .
همانند سایر محصولات پارس دکان همراه این محصول هدیه دریافت کنید.
محصول خود را کمتر از قیمت پشت جلد خریداری کنید. این محصول حاوی 2 عدد CD می باشد.

فروشنده: پارس دکان

قیمت: 4,400 تومان

درصد :20

خرید نرم افزار AutoCAD-اتوکد 2009-AutoCAD 2009

خرید آموزش زبان عربی رزتا استون
خرید مجموعه نرم افزارهای تخصصی مهندسی عمران 2011





:: برچسب‌ها: خرید , نرم , افزار , AutoCAD-اتوکد , -AutoCAD ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 شهريور 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: