خرید نرم افزار ریاضی-مطلب آر 2011-Matlab R2011
نوشته شده توسط : mohammad

نرم افزار ریاضی-مطلب آر 2011-Matlab R2011


خرید نرم افزار ریاضی-مطلب آر 2011-Matlab R2011


دسته نرم افزار کاربردی زیردسته ریاضیات و آمار

نرم افزار ریاضی-مطلب آر 2011-Matlab R2011
نرم افزار مطلب چیست؟مطلب یک سیستم محاوره ای است که عنصر اساسی اطلاعات در آن رشته ای است که نیاز به تعریف ابعاد ندارد.این امر به شما اجازه می دهد بسیاری از مسائل وتکنیک های محاسباتی،بخصوص آن هایی که با فرمولهای برداری و ماتریسی سر و کار دارند را بسیار سریعتر از آنچه در زبان های غیر محاوره ای نظیر C و فرترن مقدور است،در کسر کوچکی از زمان حل کند.
نام متلب MATLAB از Matrix laboratory کتابخانه عملیات ماتریسی. گرفته شده است.نرم افزار مطلب MATLAB اساساً برای دستیابی آسان به نرم افزاری ماتریسی و بر مبنای پروژه های EIPACK وLINPACK شکل گرفت.امروزه، مطلب MATLAB به معجونی از کتابخانه های BLAS و LAPACK تبدیل شده و جا پای خود را در فضای نرم افزار های محاسبات ماتریسی باز کرده است.
MATLAB مطلب در یک دوره زمانی طولانی با وارد کردن کاربرد های کاربران مختلف و متنوع،زمینه های کاربری خود را توسعه داده است.در محیط های دانشگاهی ، به ابزار پایه و استانداردی برای درس های مقدماتی وپیشرفته در زمینه های ریاضی،مهندسی و علوم تبدیل شده است و در صنعت،به عنوان ابزارهایی برای جستجوهای تحقیقاتی با قابلیت های بالای آنالیز و توسعه،شناخته شده است.
از خصوصیات برجسته نرم افزار متلب MATLAB دارا بودن خانواده های وسیع از پاسخ های کاربری های خاص علمی است که با نام جعبه ابزار Toolbox. از آن یاد می شود.برای بسیاری ازکاربران مطلب MATLAB،جعبه ابزارها امکان یادگیری و به کاربردن تکنولوژی های خاص را فراهم کرده است.جعبه ابزارها،مجموعه ای از توابع مطلب MATLAB هستند که محیط مطلب MATLAB را برای کاربرد درحل کلاسهای خاصی از مسائل توسعه می دهند.نرم افزار متلب MATLAB برنامه کامپیوتری است که برای کسانی که با محاسبات عددی،وبویژه جبر خطی سر و کار دارند، تهیه شده است.
نام این نرم افزار از عبارت انگلیسی MATrix LABoratory اقتباس شده و هدف اولیه آن قادر ساختن مهندسین و دانشمندان به حل مسائل شامل عملیات ماتریسی بدون نیاز به نوشتن برنامه در زبانهای برنامه نویسی متداول همچون FORTRAN و C بود. با گذشت زمان قابلیتهای بسیار بیشتری به این نرم افزار افزوده شده اند بطوری که در حال حاضر مطلب MATLAB به ابزار پر قدرتی برای ترسیم داده ها، برنامه نویسی و انجام محاسبات مهندسی و پژوهشی تبدیل شده است.
کار کردن با ماتریس‌ها در مطلب Matlab بسیار ساده است. در حقیقت تمام داده‌ها در مطلب Matlabبه شکل یک ماتریس ذخیره می‌شوند.برای مثال یک عدد اسکالر. به شکل یک ماتریس ۱۱ ذخیره می‌شود. یک رشته مانند Whale is the biggest animal به شکل ماتریسی با یک سطر و چندین ستون که تعداد ستون‌ها به تعداد کاراکترهاست.ذخیره می‌شود. حتی یک تصویر به شکل یک ماتریس سه بعدی ذخیره می‌گردد که بُعد اول و دوم آن برای تعیین مختصات نقاط و بُعد سوم آن برای تعیین رنگ نقاط استفاده می‌شود. فایل‌های صوتی نیز در مطلب Matlab به شکل ماتریس‌های تک ستون بردارهای ستونی. ذخیره می‌شوند. بنابراین جای تعجب نیست که مطلب Matlab مخفف عبارت Matrix Laboratory باشد. علاوه بر توابع فراوانی که خود مطلب Matlab دارد، برنامه‏نویس نیز می‏تواند توابع جدید تعریف کند.

استفاده از توابع مطلب Matlabبرای نمایش داده‏ها بسیار راحت و لذت بخش است. ساخت رابط‌های گرافیکی یا Graphical User Interfaces مانند دیالوگ‌هایی که در محیط‌های ویژوال مانند بیسیک و C وجود دارند،در مطلب Matlab امکان‌پذیر است.این قابلیت،ارتباط بهتری را میان برنامه‏های کاربردی نوشته‏شده با مطلب Matlab و کاربران برقرار می‌کند.
متلب که از محصولات شرکت مت‌ورکس The MathWorks. است،برای گروه‌های مختلف مهندسان رشته‌های مختلف از جمله مهندسی برق، مکانیک، رایانه و… کاربرد بسیاری دارد.
هسته متلب برای سرعت و کارایی بالا به زبان سی نوشته شده‌است ولی رابط گرافیکی آن به زبان جاوا پیاده سازی گشته‌است.
برنامه‌های متلب اکثراً متن‌باز هستند و در واقع متلب مانند بیسیک. مفسر است نه کامپایلر. قدرت متلب از انعطاف‌پذیری آن و راحت بودن کار با آن ناشی می‌شود، همچنین شرکت سازنده و گروه‌های مختلف،از جمله دانشگاه‌های سرتاسر جهان و برخی شرکت‌های مهندسی هر ساله جعبه‌ابزارهای خاص-کاربردی به آن می‌افزایند که باعث افزایش کارآیی و محبوبیت آن شده‌است.

با توجه به قابلیت هایی که این نرم افزار دارد می تواند در هر رشته دانشگاهی در زمینه هایی نظیر جبر خطی،مخابرات،ریاضیات پیشرفته و... مورد استفاده قرار گیرد. متلب MATLAB نرم افزار تخصصی رشته ریاضی و علوم مرتبط با رشته ریاضی و سایر رشته های مهندسی است.با توجه به قابلیت هایی که این نرم افزار دارد می تواند در هر رشته دانشگاهی در زمینه هایی نظیر جبر خطی،مخابرات،ریاضیات پیشرفته و... مورد استفاده قرار گیرد.
مطلب MATLAB یکی از زبانهای برنامه نویسی سطح بالا با تمرکز بر روی تکنیکهای محاسباتی است. این نرم افزار محیطی مناسب برای انجام عملیاتهای ریاضی،ایجاد محیطهای ویژوال و برنامه نویسی آسان را همزمان فراهم کرده است. در این نرم افزار تلاش بر آن است که مسائل ریاضی و راه حلهای آنها به همان صورتیکه در ریاضیات رایج دانشگاهی وجود دارد ارائه شوند.

این نرم افزار به صورت اختصاصی در موارد زیر کاربرد دارد :
۱. ریاضیات و محاسبات
۲. ساخت و پیاده سازی الگوریتم های ریاضی
۳. جمع آوری داده ها.
۴. مدلسازی، شبیه سازی و تحلیل مدل
۵. آنالیز، استخراج مشخصه های آماری، رسم و نمایش دیتا
۶. رسم گرافهای مهندسی و علوم منحنی های دو بعدی و سه بعدی، منحنی های آماری و . . . .
۷. تولید نرم افزارهای کاربردی دارای واسط گرافیکی

نرم افزار مطلب دارای سیستمی بوده که در آن تمامی داده ها به صورت آرایه های بدون تعیین بعد معین و مشخص ذخیره می شوند. این خاصیت این امکان را به شما می دهد که مسائل محاسباتی بسیاری را با استفاده از فرمولهای برداری و ماتریسی برای طیف وسیعی از داده ها بنویسید. این نحوه برنامه نویسی در حقیقت کسری از زمانی است که در یک زبان سطح متوسط غیر دینامیک چون C و FORTRAN صرف می شود.

این محصول اورجینال شرکت تولید کننده می باشد که شامل بسته بندی زیبا وشیک است .
همراه این محصول تقویم و خودکار دریافت کنید.
محصول خود را کمتر از قیمت پشت جلد خریداری کنید. این محصول حاوی یک عدد DVD می باشد.
سیستم عامل سازگار با این نرم افزار :
ویندوز اکس پی 32 bit
ویندوز ویستا 32 bit
ویندوز 7 32 bit

فروشنده: پارس دکان

قیمت: 4,400 تومان

درصد :20

خرید نرم افزار ریاضی-مطلب آر 2011-Matlab R2011



خرید طرح توجیهی تولید فیلم سه لایه پلی اتیلنی -اورجینال
خرید گردنبند قرآنی چهار قل
خرید مجموعه نرم‌افزارهای مهندسی مکانیک
خرید گوشواره لاله گوشی K490




:: برچسب‌ها: خرید , نرم , افزار , ریاضی-مطلب , آر , -Matlab ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: